Subject: ІV (66) Міжнародний науково-практичний конгрес студентів та молодих вчених "Актуальні проблеми сучасної медицини"
From: "O.A.Kysil SSS" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 8 Jun 2012 13:59:07 +0300

*Шановні колеги!*

*17-19 жовтня 2012 року* на базі Національного медичного університету імені
О.О.Богомольця відбудеться ІV (66) Міжнародний науково-практичний конгрес
студентів та молодих вчених <<Актуальні проблеми сучасної медицини>>.

Під час роботи наукового форуму відбудуться пленарні та секційні засідання,
навчально-практичні майстер-класи та лекції відомих вітчизняних і
зарубіжних вчених.

Студентське наукове товариство імені О.А.Киселя щиро запрошує Вас взяти
участь у конгресі.

*ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ:* nmusic.org.ua

*Для участі у конгресі необхідно до 7 вересня 2012 року пройти реєстрацію
на сайті. Всі роботи, які відповідають вимогам, будуть опубліковані у
спеціальному випуску "Українського науково-медичного молодіжного журналу"
(фахове видання ВАК України).*

Заздалегідь вдячні Вам за участь у конгресі!

*З повагою,
голова Ради СНТ імені О.А.Киселя
Ігор Свінціцький
*