Subject: symposium
From: Ukrainian Society for Neuroscience <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 26 Jun 2012 14:43:18 +0300

Шановні колеги!
Повідомляємо, що у Інституті фізіології імені Богомольця 6-9 жовтня 
відбудеться ІІ Міжнародний симпозіум "Молекулярні механізми регуляції 
синаптичної передачі", присвячений 80 річчю зі дня народження академіка 
В.І.Скока.
Детальна інформація на сайті http://usn.org.ua/synapse2012/

Також ми триває реєстрація для участі у ІІ науковій конференції молодих 
фізіологів "Фізіологія: від молекул до організму"
http://physiology.org.ua/conf/young2012/
та VI Міжнародній конференції "Психофізіологічні та вісцеральні функції 
в нормі і патології"
http://physiology.org.ua/conf/pvf2012/

-- 
Andrii Cherninskyi
Ukrainian Society for Neuroscience
Taras Shevchenko National University of Kyiv
Institute of Biology, department of brain physiology and psychophysiology

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 7248 (20120626) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.esetnod32.ru/.ml